.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار مجمع مشورتی نمایندگان مازندران

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجمع مشورتی نمایندگان مازندران در بهشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از مهر، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ظهر جمعه در حسینیه قتلگاه بهشهر هدف از برگزاری این مجمع را عینیت بخشیدن به مطالبات مردم و پرکردن خلا شناسائی استعدادهای منطقه عنوان کرد.

وی گفت: این مجمع بستری مناسب برای بالفعل نمودن استعدادها در راستای طرح ابتکاری مجمع مشورتی است.

وی با بیان اینکه این طرح در راهبردی کردن مسائل ومشکلات،جلب مشارکتها وسرمایه گذاری،فرصت سازی وهمدلی وهمفکری مهم دانست وافزود:با ارائه کار کارشناسی وبا اعتقاد به خرد جمعی با تاسی از تعالیم اصیل اسلامی کارها با شتاب بیشتری صورت خواهد گرفت.

مقیمی در ادامه اذعان داشت: خط مشی این شورا ومجمع در واقعارائه برنامه های مناسب در جهت اشتغال و فرصتهای برابر شغلی در منطقه،وخدمات رسانی به مردم منطقه است.

وی همچنین یادآور شد: این مجمع در 5 گروه و کمیسیون مختلف فرصتهای شغلی وکارآفرینی،اجتماعی وفرهنگی،کشاورزی ومنابع طبیعی ودامپروری ،توسعه اقتصادی وزیربنائی و ساماندهی خیرین – مشارکتهای مردمی و اصناف و بازار فعالیت خواهد کرد که می تواند گسست ایجاد شده بین مردم نطقه و پایتخت را کاهش داده ودر حوزه های عملیاتی،نظری واجرائی پیوستگی ایجاد ماید.

وی در ادامه گفت: دشمنان بااین آهنگ جدیدی که در داخل کشور نواخته شده و با زمزمه حکومت وحدت ملی که همان چند صدائی قدیم است در پی براندازی نظام وآرمانهای امام راحل اند.

مقیمی با بیان اینکه حرکات نرم دشمن در خدشه وارد ساختن به نظام و همچنین حرکاتشان در رابطه با ریاست جمهوری افزود:در وضعیت فعلی باید با درایت بیشتری وارد عمل شویم چرا که در حال حاضر،عدم رعایت حکومت دموکراسی وحقوق بشردربوق های دیگری نواخته شده و در زمان فتنه قرار گرفته ایم که باید با احتیاط حرکت نمائیم.

وی ادامه داد: آنان با چنین برنامه ایی در واقع می خواهند احمدی نژاد نباشد چرا که این مرد با کارهای خود بسیاری از نقشه های افراد داخل و خارج را نقش برآب نموده است.

وی همچنین اذعان داشت: اگر احمدی نژاد در زمان فعلی مورد خشم بعضی از گروههای داخلی و بسیاری از نیروهای خارجی است به این دلیل است که بر اصول و مبانی انقلاب پایبند است و در حفظ منافع ملی تلاش می کند.

مقیمی همچنین افزود: آهنگ وحدت ملی در جامعه یعنی اینکه هر کاری بکنید تا احمدی نژاد با چنین تفکراتی بر سر کار نباشد و غیر از او هر که می خواهد بیاید و باشد که باید در این زمینه دقت شود.

وی افزود: با این شعار می خواهند دولتی ارائه شود که نهضت آزادی،جبهه ملی،لیبرال،حزب الله ،اصولگرا و اصلاح طلب و.وفاداران انقلاب و امام باشند و دور هم جمع شوند؟ تا زمانیکه استعمار و اسرائیل وجود دارد ما می توانیم کسانیکه آمال دنیای غرب دارند را با استراتژی خود همگام نمائیم.

وی گفت: مردم باید با هوشیاری این ترفندهای دشمنان را شناسائی کرده و مسئولین نیز با ایجاد آگاهی در جامعه به مردم کمک نمایند.

مقیمی همچنین با بیان اینکه سفرهای استانی برکات زیادی را بدنبال داشته و تا کنون در دولتهای پیشین مشاهده نشده است خاطر نشان کرد:حداقل ثمره این سفرها کم کردن فاصله طبقاتی و ایجاد امید در جامعه است.

وی گفت: جامعه ما در حال حاضر نیازمند امید و سرزندگی و نشاط وبالندگی است که دولت امید احمدی نژاد آن را در جامعه نهادینه واجرائی ساخته است.

وی با بیان اینکه تخصص مردم منطقه در نکا و گلوگاه وبهشهر به کار گرفته نشده و هدر رفته است، گفت: با وجود ساحل زیاد متاسفانه ناکارآمدی مشهودی در آن نمودار است

به گفته وی، با توجه به اینکه منطقه ما در واقع مازندران کوچک با دارا بودن زیر ساختهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری است باید با همفکری کارهای اساسی در تحول آن صورت پذیرد که در گرو کارگروهی و این مجمع مشورتی شدنی است.

وی ادامه داد: با شعار توکل بر خدا، مسئولیت پذیری و دانائی محوری و دانش محوری می توانیم کارهای اساسی صورت دهیم.

حجت الاسلام سیدصابر جباری امام جمعه بهشهر نیز در سخنانی افزود: این مجمع ابتکار ارزنده ای برای ایجاد تحول در منطقه است که باید بر اساس عدالت اجتماعی صورت پذیرد.

وی افزود: باید با بررسی های مناسب نیازمندیهای مردم رفع شده و کا رای رضای خداوند صورت پذیرد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری ادامه داد:باید دور از تعصب برای ملت خدمات رسانی انجام شود وبا نشاط و تعالی کار صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی و با ایجاد این مجمع باید بالندگی ها و نیازمندیها منعکس شود افزود: طوری عمل شود که همگان رضایت داشته باشند و بالندگی منطقه و مردم مد نظر باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.